Cara Nak Untuk Menjadi Usahawan Muda Yang Berjaya

Sebagai anak sulung jadi contoh terbaik buat adik beradik adalah tanggungjawab saya. Cikgu online menerbitkan BAHASA MELAYU TINGKATAN 1 pada 2020-01-05.


Bab 5 Persediaan Menjadi Usahawan Membalik Buku Halaman 1 28 Anyflip

Muat turun halaman 1-50 di AnyFlip.

. Apa yang mengharukan saya sendiri tak pernah sangka jualan mampu cecah sehingga RM530 ribu setakat tahun 2020. Saya nak buktikan student juga mampu jadi seorang usahawan jutawan muda dengan berbisnes. Bill Gates ialah salah seorang ahli perniagaan yang amat terkenal.

Baca versi flipbook dari BAHASA MELAYU TINGKATAN 1. William Henry Bill Gates III lahir 28 Oktober 1955 ialah ahli perniagaan Amerika Syarikat dan pengasas Microsoft Corporation bersama Paul AllenBeliau juga adalah pengerusi bekas Ketua Perisian Arkitek dan bekas Ketua Pegawai Eksekutif untuk Microsoft Corporation syarikat perisian terbesar di dunia. Hasilnya saya mampu berikan terbaik untuk keluarga.


4 Nasihat Untuk Usahawan Dari Pengalaman Kegagalan Saya Irfankhairi Com


7 Tip Kejayaan Untuk Usahawan Muda


Cara Menjadi Usahawan Yang Berjaya Flexisprint


Cara Menjadi Usahawan Yang Berjaya Flexisprint

Post a Comment

0 Comments

Ad Code